Obserwatorzy

czwartek, 11 czerwca 2020

Imieniny miesiąca - czerwiec

Tematem na czerwcową kartkę było wesele, czyli kartka dla nowożeńców.


Od samego początku wiedziałam, że ten temat nie jest dla mnie. Żadnych wesel w planach nie ma, a dostępne wzory nigdy mnie nie zachwycały. Postanowiłam poszukać wzoru minimalistycznego, najlepiej z jasnymi kwiatami. I już byłam blisko, znalazłam super wzór w kolorze ecru, ale okazał się za duży. Chwilę mi zajęło, ale znalazłam mniejszą wersję wzoru w odcieniach różu i bardzo szybko zabrałam się do pracy.

Haft był gotowy już 3 dni po ogłoszeniu kolejnego tematu zabawy, ale wykończenie go zajęło mi prawie miesiąc :) W tej kartce postawiłam na kolor różowy i srebrne naklejki. Swoją drogą te naklejki są super i już się zbieram, aby zrobić ich większy zapas :)

Wzór znalazłam na Pinterest, ale dodałam w środku napis, bo to serce wydało mi się takie puste.


1 komentarz:

  1. Fajna kartka. Ja tych naklejek nie polubiłam - leżą gdzieś w kartonie. Jak znajdę to dostaniesz w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń