Obserwatorzy

poniedziałek, 15 czerwca 2020

Konkurs majowy

W tym miesiącu nie planowałam brania udziału w kolejnej zabawie z bloga Świry Rękodzieła, ale temat majowy tak mi się spodobał, że praca do zabawy powstała w 2 dni :)


W tym miesiącu należało stworzyć pracę w kolorach ogniska - czerwony, żółty i pomarańczowy. Połączenie tych trzech kolorów zawsze podnosi mnie na duchu więc szybko zaczęłam myśleć nad odpowiednim wzorem :) Ponieważ w tym roku chciałabym wszystkim wysłać kartki świąteczne z haftem to powstała u mnie ognista choinka :)

Oryginalny wzór jest w kolorach niebieskich, ale zamiana na kolory ogniska nie była wcale trudna. Haft jest wielkości 30 na 26 krzyżyków i powstał w niespełna dwa dni (a tak naprawdę w kilka godzin łącznie z umieszczeniem na kartce). Do ozdobienia użyłam papieru z piórami, bo tylko on miał kolor zbliżony do kory drewna (ognisko) oraz złotego napisu i gwiazdek. Mimo pięknej pogody za oknem ciężko mi było ująć wszystkie kolory w sposób naturalny. Żółta nitka przewija się przez całe drzewko tworząc gałęzie i na żywo wygląda bardzo efektownie. Coś czuję, że ten wzór jeszcze się u mnie pojawi :)





Sponsorami wyzwania są:



Bon zniżkowy na 10 % do  kokonki


lub bo na 50 zł na zakupy do korallo




3 komentarze:

  1. Piękna kartka ze ulicznym haftem, bardzo ognista :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka :) Dziękuje za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka, te kolory prezentują się cudnie :)
    Nie znam tego hafciku ale Twoja zmiana wyszła mu naprawdę na dobre:)
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń