Obserwatorzy

niedziela, 27 grudnia 2020

Imieniny Miesiąca II - podsumowanie

W tym roku przez Hanię z bloga Rękodzieło Hanulka została zorganizowana II edycja zabawy "Imieniny Miesiąca", w której co miesiąc tworzyło się kartkę na zadany temat.

Tak jak w I edycji zabawy, tak i w tej było wiele inspirujących tematów które wyzwoliły, nie tylko we mnie, morze kreatywności. Niektóre tematy były cudownie proste, ale z niektórymi głowiłam się długo nim na coś się zdecydowałam. Dzięki tej zabawie nabrałam większej odwagi w eksperymentowanie z kolorami i kształtami. Nie wszystkie próby były udane, ale i tak cieszę się, że próbowałam :) Najmniej chyba jestem zadowolona z kartki z Minionkiem, mimo, że wzór uważam za cudny, to jednak oprawa jest zbyt pstrokata :) Ta kartka będzie musiała przejść przemianę nim pójdzie w świat :)

A tak prezentują się wszystkie kartki:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz