Obserwatorzy

czwartek, 31 grudnia 2020

Podsumowanie 2020

Rok 2020 powoli się kończy i większość z nas z nadzieją patrzy w nadchodzący 2021 rok. Zanim wypiję lampkę szampana pochwalę się tym co udało się zrobić w tym bardzo nietypowym roku.

1. Imieniny Miesiąca II

Zabawa całoroczna w tworzenie kartek, zorganizowana przez Hanię, jest jedną z moich ulubionych zabaw. To od tej zabawy zaczęła się moja przygoda w tworzeniu kartek. W tym roku czeka nas III edycja zabawy, z czego jestem bardzo zadowolona.


2. Choinka 2020

Pierwszy raz wzięłam udział w tej zabawie i żałuję, że nie zaczęłam się bawić wcześniej. Dzięki udziałowi w zabawie stworzyłam kilka nowych zawieszek na choinkę oraz dużo kartek, które w tym roku powędrowały do bliskich mi osób. Zabawa została zorganizowana przez xgalaktykę. Na ten moment nie wiadomo, czy będzie kolejna edycja zabawy, ale bardzo bym chciała.


3. SAL z Marią Brovko

Zabawa zorganizowana na blogu Świry Rękodzieła, gdzie co dwa miesiące był do wyszycia wzór Marii Brovko. Wzory były małe i urocze, chociaż z jednym się nie wyrobiłam na czas. Polecam zaglądać na ten blog, gdyż co i rusz są organizowane super konkursy.

4. Konkursy u Świrów Rękodzieła

Jak pisałam wyżej, na blogu Świry Rękodzieła są organizowane co miesiąc super konkursy. W każdym miesiącu podany jest temat, który ma być inspiracją do wykonania pracy. W ramach konkursów wykonałam 3 kartki, gdyż na więcej wyzwań nie miałam czasu. Mam nadzieję, że w Nowym Roku czasu na zabawy będzie więcej.

5. Wyzwania Hafciarskie

Na blogu Uli, przez dwa lata były organizowane Wyzwania Hafciarskie. Odkryłam je dopiero w tym roku i dlatego wzięłam udział tylko w dwóch. Obecnie nie jest planowanych więcej Wyzwań Hafciarskich.

6. Między nami Kobietami

W połowie roku została ogłoszona zabawa przez Kasię, w której tworzy się prace na temat drobiazgów związanych z kobietami. Tematyka prac jest bardzo urozmaicona i cieszę się, że dopiero połowa zabawy minęła :)


7. UFOK-owy Rok

Kolejna zabawa zorganizowana przez Kasię, w której brałam udział. Zabawa polega na mobilizowaniu się do skończenia prac, które zalegają w szufladach. Tutaj wybrałam dwie prace, którym chciałam poświęcić więcej czasu tj. Piracki Statek oraz Różowy Irys. 

Piracki Statek nie został skończony - obecnie jest na etapie 63,8%, czyli przybyło w ciągu roku 18,8%

Różowy Irys - skończony


8. Nowy Haft na Nowy Rok II

W drugiej edycji zabawy zorganizowanej przez Anię chciałam wyszyć haft z Kubusiem Puchatkiem. Na początku całkiem dobrze mi szło, ale zniechęcenie przyszło zdecydowanie za szybko. Ostatnio przerobiłam sobie haft na xsd i naniosłam wszystkie postępy - obecnie mam 34%. Liczę, że dzięki przerobieniu na xsd praca nad haftem pójdzie zdecydowanie szybciej.


9. Prace skończone różne

Na koniec wrzucam zdjęcia skończonych prac, które powstały w ramach zabaw, konkursów czy po prostu chęci wyszycia. 

Myszka Miki i Minie miała iść na akcje szycia poduszek czy kołderek, ale ostatnio chyba te akcje trochę osłabły więc leżą i czekają na wysłanie.

Karki powstały w ramach jesiennej wymianki oraz na konkurs DMC.

Żółw został wyszyty w ramach zabawy na facebooku, gdzie autorka wzoru za 1 dolara sprzedawała swoje słodkie wzory.

Wśród zakończonych prac znalazła się także kula śnieżna z Harrego Pottera (nawet nie pamiętałam, że skończyłam tę pracę na początku roku) oraz Różowy Irys.

Szczęśliwego Nowego Roku!

4 komentarze:

  1. Piękny dorobek.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. A postępy w HAEDzieto co?! ;-)
    Cała masa pięknych prac! Na prawdę udany rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, samych radosnych chwil! Tina:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały dorobek Kochana!
    Stworzyłaś całe mnóstwo pięknych haftów!
    Ogromnie Ci dziękuję za udział w choinkowej zabawie
    i mam nadzieję, że spotkamy się w kolejnej edycji :)
    Pozdrowienia słoneczne.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń