Obserwatorzy

piątek, 1 stycznia 2021

Plany na 2021

Nie jestem zwolenniczką robienia planów na kolejny rok, gdyż ciężko mi dotrzymywać zobowiązania hafciarskie z początku roku. Ostatnie plany hafciarskie przedstawiałam na koniec 2017 roku i żadnego nie zrealizowałam. Co więcej, 3 wzorów już nie planuję wyszyć i pocięty materiał wykorzystuję do innych prac.

Dlatego w moich planach hafciarskich skupię się na tym, co obecnie widnieje u mnie na tamborku :)

1. HAED Mini Bathtime (Mini Syrena)

Jest to praca, którą wyszywam od lipca 2016 roku na aidzie 20 ct, pełen krzyżyk, jedną nitką. W hafcie tym próbuję wszystkich metod wyszywania - od parkowania, poprzez wyszywanie kolorami na całej pracy, a obecnie wyszywam obszarami od najmniejszej liczby krzyżyków w obszarze do największej.

Kolejny zaplanowany HAED rozpocznę, gdy w tym będę na poziomie 90%. Obecnie 2020 rok skończyłam na etapie 61,87% tj. 46 049 krzyżyki.


2. Szkoła Gejsz

Jestem niezmiernie zachwycona tym haftem, ale liczba zabaw, w których brałam udział w ostatnim roku była bardzo duża i dla tego haftu nie miałam wiele czasu. Poprzedni rok skończyłam na etapie 6%, obecnie mam wyszyte 9,29 % tj. 35 207 krzyżyki. Haft powstaje na mojej ulubionej ostatnio aidzie 20 ct :)



3. Piracki Statek

Mam nadzieję, że będzie kolejna edycja UFOK-owego Roku, bo muszę ten haft trochę podgonić. Obecnie mam 63,85%.


4. Tęczowa Róża

W tym roku tylko dwa razy miałam Tęczową Różę na tamborku i za drugim razem nawet zdjęć nie zrobiłam. Postępy są tak mizerne, że trafi do zabawy z UFOK-ami. Obecnie jest 54,88%.


5. Kubuś Puchatek

Haft, którego nie skończyłam w ramach zabawy Nowy Haft na Nowy Rok. To jedna z moich większych porażek, gdyż ma ledwo 34% zrobione. Trafia na listę UFOK-ów.


6. Harry Potter

Tego haftu jeszcze nie pokazywałam, bo zaczęłam go dopiero w połowie grudnia i po cichu liczyłam, że skończę do końca roku. Wzór sama przerabiałam na xsd, aby lepiej się go wyszywało i mam już 53,05%.


7. Co chciałabym rozpocząć

Ostatnimi czasy zakupiłam sobie Cordovę 23 ct, aby móc spróbować wyszywać półkrzyżykami. Mam w planach wyszyć na niej Yodę oraz Dark Goddess. Czy uda się wystartować z tymi haftami w 2021? Na ten moment nie wiem, bo nie chcę mieć zaczętych aż tyle prac.


 

Dodatkowo chciałabym w końcu rozpocząć haftowanie Pawia w ogrodzie, o których marzę już kilka lat. Mam już przygotowany len obrazkowy 25 ct i będę chciała na nim wyszywać półkrzyżykami.


8. Zabawy blogowe i inne

W 2019 roku nie brałam udziału w wielu zabawach, bo chciałam się skupić na już rozpoczętych pracach. Zabaw jednak mi brakowało i w 2020 roku wzięłam udział w zbyt wielu zabawach i wyzwaniach. Dlatego na ten rok planuję ograniczenie zabaw lub tworzenie jednej pracy do kilku zabaw. 

Na facebooku jest stworzona grupa do wyszywania wzorów firmy Dimensions i chyba w końcu zabiorę się za jeden mały haft, który jednocześnie będę mogła zgłosić do III edycji zabawy Nowy Haft na Nowy Rok :) 

Dodatkowo jest stworzona grupa do wyszywania wzorów HAED, gdzie zmobilizuję się do szybszego skończenia Mini Syreny i rozpoczęcia Pawia w ogrodzie.

Zgłosiłam się już do III edycji Imienin Miesiąca oraz jestem w połowie zabawy Między nami Kobietami.

Mam nadzieję, że nie znajdę więcej zabaw, w których będę chciała brać udział, bo moje pozostałe plany ucierpią.

No chyba, że będzie zorganizowana kolejna edycja Choinki, to wtedy nie będę protestować :)

3 komentarze:

  1. Sporo pracy przed Tobą. Życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitne plany. Będę kibicować

    OdpowiedzUsuń
  3. Plany ambitne :) oby wszystkie sie udało spełnić :) Powodzenia będe kibicować

    OdpowiedzUsuń