Obserwatorzy

sobota, 2 stycznia 2021

Imieniny Miesiąca III (1)

Przed nami kolejna edycja super zabawy u Hani "Imieniny Miesiąca III", gdzie co miesiąc tworzy się kartkę na zadany temat. Dzięki tej zabawie polubiłam tworzenie kartek, a szukanie co miesiąc wzorów jest bardzo inspirujące.

W tym miesiącu tematem przewodnim jest:

Wzorów z kawą, herbatą czy gorącą czekoladą było dość sporo, ale jakoś nie mogłam nic dla siebie znaleźć. Dodatkowym ograniczeniem było to, że ostatnio zakręciłam się na wzory SoDa wyszywane na kanwie 20 ct :) Przejrzałam chyba ich wszystkie wzory z filiżankami, aż znalazłam cudne kotki w filiżankach. Ponieważ mogłam w filiżance umieścić różne cuda to kotek pasuje idealnie :)

Na tej kartce widać jak na dłoni, że jeszcze nie mam dużej kolekcji wykrojników. Użyłam wykrojnika do wycięcia kanwy i krawędź jest za blisko haftu. Na szczęście duża ilość taśmy dwustronnej zabezpieczy na długi czas materiał przed pruciem :)



5 komentarzy:

  1. Przesłodki kociak, śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) Też lubię wzory SoDa na 20ct ;)
    Podoba mi się efekt wycięcia kanwy wykrojnikiem - muszę spróbować, czy moja maszynka da radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń