Obserwatorzy

poniedziałek, 4 stycznia 2021

Nowy Haft na Nowy Rok III

Jeszcze tydzień temu nie planowałam brania udziału w kolejnej edycji zabawy Nowy Haft na Nowy Rok, gdyż w poprzedniej nawaliłam. Nie dość, że przez cały rok zrobiłam jedynie 34 % pracy, to jeszcze od października żaden krzyżyk nie przybył.

Mój plan ograniczenia udziału w zabawach blogowych miał wielkie szanse powodzenia, ale dziewczyny z Maratonów Hafciarskich postanowiły zorganizować zabawę w wyszywanie wzorów firmy Dimensions. Założyły grupę na facebooku, zaczęły wrzucać wzory, które będą wyszywać oraz podawały adresy sklepów, w których robią zakupy. O ile od zakupów się ostatkiem sił powstrzymuję, to z rozpoczęciem pracy już poległam.

Wybrany przeze mnie wzór to Overlook Cafe nr 65093, materiał - biała Aida 18 ct. Zestaw został przeze mnie kupiony w sklepie Needle and Art już jakiś czas temu, ale odłożyłam go do szuflady i zapomniałam, że go mam.


Jest to wzór niewielki (126 na 90 krzyżyki) i zgłaszam go do obu zabaw. Dzięki temu, że jest to mała praca to myślę, że do końca roku się z nim uporam.


4 komentarze:

  1. Wow ;) Piękny jest ten zestaw od dawna jest na mojej liście do kupienia kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw piękny, ale polecam od razu zaopatrzyć się w dodatkowe igły, bo ta dołączona do zestawu poległa u mnie gdzieś tak w połowie haftu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft i widać pracowity. Miłego wyszywania, czekam na pierwszą odsłonę 😀 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w zabawie. I te widoki :)

    OdpowiedzUsuń