Obserwatorzy

środa, 6 stycznia 2021

UFOK-owy Rok z Krzyżykowym Szaleństwem

Kolejny raz Kasia z bloga Krzyżykowe Szaleństwo organizuje zabawę UFOK-owy Rok. W poprzednim roku udział w zabawie pozwolił mi na skończenie jednej pracy. W tym roku liczę, że dzięki zabawie kolejny UFOK zostanie skończony.

Do zabawy wybieram 3 prace, nad którymi chciałabym dłużej posiedzieć. Nad wszystkimi pracami zaprzestałam pracy na jesieni i podaję stan początkowy do zabawy.

1. Kubuś Puchatek

Praca rozpoczęta w poprzednim roku w ramach zabawy Nowy Haft na Nowy Rok II. Praca idzie mi dość ciężko, gdyż sama dobieram do niej kolory. Obecnie przerobiłam wzór na xsd i liczę, że krzyżyki będą szybciej przybywać. Stan bieżący - 6 003 krzyżyki tj. 34,21%.


2. Piracki Statek

W poprzednim roku był to jeden z UFOK-ów, ale praca nad nim mi nie szła. Obecnie zostało jakieś 5 000 krzyżyków do końca oraz bardzo dużo konturów. Na ten moment są zrobione 18 423 krzyżyki tj. 63,85%.


3. Tęczowa Róża

Haft ten traktuję jako odprężenie, gdyż bardzo fajnie mi się go wyszywa. Zwykle wyciągałam ten haft, gdy byłam zbyt zmęczona, aby cokolwiek innego wyszywać. Może dlatego w ostatnim roku tylko raz czy dwa ten haft trafił na tamborek. Obecnie są wyszyte 19 922 krzyżyki tj. 54,88%.


3 komentarze:

  1. Piękna ta róża. Też kiedyś o niej myślałam, ale tyle jest pięknych haftów... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tęczowa w ufokach. Oby się udało skończyć w tym roku. Powodzenia ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w stawianiu kolejnych xx

    OdpowiedzUsuń