Obserwatorzy

sobota, 9 stycznia 2021

Harry Potter - The Burrow (Nora)

Pierwszym ukończonym haftem w Nowym Roku jest śnieżna kula ze świata Harrego Pottera - The Burrow (Nora - dom Rona). Cała seria składa się z 8 kul, które można kupić na ETSY (wzór otrzymuje się w PDF). W planach mam wyszywać jedną kulę rocznie w okresie zimowym, kiedy to kolory haftu idealnie obrazują mój nastrój.

Całe piękno w tym hafcie polega na świetnie zrobionych konturach, których wykonanie jest bardzo męczące. Tym razem kontury zaczęłam robić w połowie pracy, aby potem nie spędzić nad nimi całego dnia. Jednak nawet ta metoda nie uchroniła mnie od spędzenia nad konturami trzech dni - każdego dnia po trochu :)

Haft wykonany został na lnie Belfast 32 ct w kolorze jasnym naturalnym i użyłam oryginalnej muliny DMC. Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego i nie mogłam przestać robić zdjęć ukończonej pracy.










 

7 komentarzy:

  1. Harrego mogłabym czytać i oglądać przez cały czas. Wychowałam się na nim.
    Haft cudny. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy haft i magiczna oprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nádherná, krásna výšivka, neviem sa vynadívať...
    Mám rada Harryho Potter :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fantastyczny hafcik ! idealny dla fana HP :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny haft. i te z lekka mroczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń