Obserwatorzy

sobota, 30 stycznia 2021

Nowy Haft na Nowy Rok III (styczeń)

Dwie edycje zabawy za nami, a ja dopiero w grudniu skończyłam pracę z pierwszej edycji zabawy :) Praca z drugiej edycji zabawy nie jest ruszana od kilku miesięcy i zatrzymała się na 34 %. Do trzeciej edycji zabawy wybrałam wzór od firmy Dimensions "Overlook Cafe", który mam także w wersji na Sagę, dzięki czemu od samego początku będę kontrolować postępy.

Ponieważ ten haft wyszywam na krośnie to od razu zmieniłam Aidę 18 ct dołączoną do zestawu na Aidę 18 ct firmy DMC. Dzięki temu bez problemu umocowałam kanwę na ramie i nie mam brzegu haftu przy samej ramie. 

Na początek zabrałam się za dół pracy, gdzie jest sporo półkrzyżyków, bo chciałam mieć szybkie postępy :) Przez 4 dni pracy przybyło 174 krzyżyki (ciemna zieleń po prawej stronie) i 489 półkrzyżyki. Już zapomniałam, że w tych wzorach często na tak drobnej kanwie są półkrzyżyki czterema nitkami i ciężko przechodzą przez dziurki kanwy. Obecnie czekam na przesyłkę z igłami z kuleczką na końcu, o której dziewczyny z hafciarskich maratonów mówią, że "same stawiają krzyżyki". 

Styczeń kończę na etapie 4,43% i jeżeli chcę skończyć w terminie to muszę przyśpieszyć prace :) 

Zdjęcie nie oddaje w pełni kolorów pracy, bo jak wiadomo o tej porze roku ciężko zrobić dobre zdjęcie. Po lewej stronie żółtą nitką zaznaczyłam, gdzie praca ma się skończyć, bo chciałam sobie wyobrazić na jakim obszarze mam pracować.




6 komentarzy:

  1. Zaczyna się wyśmienicie. Dla mnie Twoje tempo jest świetne a Ty piszesz, że jeszcze przyspieszasz :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne postępy :) powodzenia w dalszym wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia. Ja w tym roku odpuściłam, bo niestety przez dwie edycje wychodowalam dwa ufoki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, pierwsze xxx już postawione- trzymam kciuki za dalsze postępy :)

    OdpowiedzUsuń