Obserwatorzy

niedziela, 7 marca 2021

Imieniny Miesiąca III (3)

Kolejnym tematem zaproponowanym przez Hanię była kartka z naparstkiem. Niby jest to temat typowo hafciarski, ale jakoś nie potrafiłam nic ładnego znaleźć.

Po dłuższych poszukiwaniach wybrałam jeden wzór, który od biedy mogłam wyszyć. Wszystko już przyszykowałam i czekałam na przypływ chęci, gdy znalazłam fajny prosty wzór, z kilkoma krzyżykami i dużą liczbą konturów. W całym wzorze było aż 8 naparstków do wybrania, ale mi najbardziej spodobał się wzór z kwiatkami :) Do tego ładny papier z kwiatkami i nowy wykrojnik do napisów :D Kartka wyszła bardzo dziewczęca, w sam raz na Dzień Kobiet :)


4 komentarze:

  1. Fajna kartka i ładnie dobrany papier :) super, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka, fajny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka. Podobają mi się takie wzory z dużą ilością konturów :)

    OdpowiedzUsuń