Obserwatorzy

piątek, 26 marca 2021

Sampler SAL 2021: The fruits of plenty

W tym roku planowałam skupić się na skończeniu przynajmniej 2-3 dużych prac i oprócz rozpoczęcia Yody oraz HAED nie chciałam się angażować w żadne zabawy. I powiem szczerze, że prawie 3 miesiące byłam bardzo dzielna i powstrzymywałam się od zakupu wzoru na sampler. Cały czas sobie mówiłam, że mi się ten wzór nie podoba, nie mam gdzie go powiesić i w ogóle haft na Newcastle 40 ct nie jest dla mnie. Dlatego od ponad tygodnia jestem dumną posiadaczką wzoru, który wyszywam na Newcastle 40 ct (jedną nitką DMC co dwie nitki osnowy - wielkość krzyżyków jest taka jak na 20 ct).

Wzór na sampler można kupić TUTAJ. Zakupu można dokonać w częściach (co miesiąc należy kupić na stronie jeden kawałek wzoru) lub w całości, ale wzory są przysyłane co miesiąc. Za 3 części wzoru przez PayPal zapłaciłam niecałe 24 zł. Przy wzorze na styczeń są dołączone litery, które można wstawić do wzoru zamiast liter, które na nim są.

Na Facebooku jest grupa Modern Folk Embroidery Stitchers, gdzie można obserwować postępy innych uczestników zabawy z całego świata. Na tej grupie zobaczyłam wiele ciekawych zestawień kolorystycznych wzoru (w domyśle wzór jest na dwa kolory) oraz użytych materiałów (przeważa naturalny len, ale niektóre osoby wyszywają na Aidzie czy farbowanym lnie).

Po zakupie wzoru i lnu Newcastle 40 ct w kolorze naturalnym przez kilka dni dobierałam kolory do samplera. Zdecydowanie chciałam wyszyć haft w odcieniach fioletu, ale ciężko było coś wybrać z dostępnej palety DMC. Po konsultacjach z koleżankami, które też wyszywają ten sampler (utworzona jest grupa na Facebooku - Samplerownia) zdecydowałam się na DMC 550 i DMC 553. Są to piękne odcienie fioletu, które idealnie będą współgrać z naturalnym lnem.



5 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie-) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się bardzo fajnie w tych fioletach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wzór, ale widać, że bardzo pracochłonny. Trzymam kciuki za jego wyszycie i czekam na kolejną jego odsłonę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. moje kolory ;) śliczny sampler, kibicuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się piękna praca :) Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń