Obserwatorzy

piątek, 23 kwietnia 2021

HAED Mini Bathtime (82,76%)

Tempo pracy nad HAED nie spada i kolejne procenty miło zbliżają do końca prazy nad haftem. Przez kilka dni kwietnia, gdy pracowałam nad haftem, minimalna ilość krzyżyków to 200 dziennie :) Dzięki temu szybko osiągnęłam 82,76 % i łączną ilość krzyżyków w pracy 61 600. Do końca zostało 12 825 krzyżyków.

Obecnie jestem w trakcie kończenia pracy przy wannie (w obszarze został jeden kolor) i przechodzę wyżej do głowy syreny. Z jeden strony bardzo się cieszę, że wcześniej wyszywałam kolorami, bo teraz szybciej uzupełniam wolne miejsca, a z drugiej nie mogę się nadziwić, że tak późno zaczęłam pracować z obszarem, który dla mnie jest cudownym rozwiązaniem.

Od ostatniej publikacji postępów minęło niewiele czasu, ale dla przypomnienia było tak:

A tak wyglądała praca w kwietniu:







5 komentarzy:

  1. No tempo rzeczywiście masz świetne :) Ja jakoś nie potrafię wyszywać kolorami bo zawsze się pomylę i później muszę pruć, a tego chyba nikt nie lubi

    OdpowiedzUsuń
  2. Tempo niezwykłe-) ja już dawno bym się pogubiła. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń