Obserwatorzy

środa, 21 kwietnia 2021

Sampler SAL 2021: The fruits of plenty

Prawie miesiąc minął od kiedy zaczęłam wyszywać sampler The Fruits of Plenty i pora pochwalić się efektami :) Przez prawie miesiąc pracy przybyło 6 464 krzyżyki, co stanowi niepełne 40% czterech dostępnych części. 

Przy tym hafcie odprężam się i sprawia mi wielką przyjemność stawianie kolejnych krzyżyków. Wcześniej myślałam, aby jakiś haft wyszyć jedną lub dwoma nitkami, ale mój wzrok nie sięgał w kierunku samplerów. Zwykle widziałam samplery, które dla mnie były zbyt pstrokate, zbyt dziwne czy po prostu nie miałam pomysły, gdzie bym taki haft powiesiła. Teraz, gdy jestem na grupie Samplerownia poznałam wiele stron z samplerami i już myślę o kolejnych dwóch :)

Przy okazji wyszywania samplera odkryłam całkiem nowy dla mnie len cały czas zachwycam się lnem Newcastle 40 ct. Dopiero miesiąc na nim pracuję, a już chcę zamówić kolejny kawałek do kolejnych haftów. Jedyny minus to taki, że w Polsce dostępne są 3 kolory - biały, ecru i naturalny. Prawdopodobnie len będę zamawiać z Włoch z TEJ STRONY. Wysyłka zamówienia jest dość szybka i zdecydowanie krócej się na nią czeka niż z Ukrainy.

Mój sampler postanowiłam odrobinę urozmaicić używając 3 koloru nici (DMC 554) do wypełnienia serca w samplerze. Kolor jest trochę zbyt jasny i wzór w sercu nie jest dobrze widoczny, ale według mnie przyciąga wzrok i skłania do bliższego przyjrzenia się samplerowi :) Sampler wyszywam na tamborku dlatego materiał jest strasznie pognieciony, proszę o zrozumienie :)


4 komentarze:

  1. w fioletach wygląda fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie haftowałam tego typu samplerów i jak dotąd wydawały mi się one średnio atrakcyjne. Jednak udało im się i mnie zauroczyć :D
    Twój sampler wygląda prześlicznie. Podoba mi się Twój gust w kwestii wyboru co wyhaftować jaśniejszą nicią :)
    Ale muszę przyznać, że len 40 ct chyba by mnie przerósł, więc podziwiam tym bardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj mam słabość do samplerów:-) A Twój dodatkowo jest w moim ulubionym fioletowym kolorze:-) Już jest piękny a co będzie dalej?! :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń