Obserwatorzy

poniedziałek, 8 listopada 2021

The joy of Winter

Jeszcze dwa miesiące temu byłam pewna, że najbliższy start będzie dopiero w grudniu jak skończę chociaż jeden haft. Tymczasem dziś rozpoczynam 4 pracę w ciągu ostatniego miesiąca i się zastanawiam kiedy ja te hafty skończę?! 

Dzisiaj razem z Hafciarkami Wariatkami rozpoczynam sampler od Paeonia VI, która na swoim profilu udostępniła darmowy wzór "The joy of Winter". Wzór składa się z kilku kolorów i 4 378 xxx. 

Haft powstaje na lnie Belfast 32 ct w kolorze stalowoszarym w białe kropki. Mulina DMC dwie nitki, złota mulina metalizowana lub kreinik gold (jeszcze nie zdecydowałam).

Dziś postawiłam 200 xxx co daje 4,49%. Krzyżyki są cudowne i wspaniale się je stawia. Chyba ten haft będzie się u mnie pojawiać co poniedziałek aż do świąt :)




1 komentarz:

  1. ha ha to nasze hafciarskie ADHD :) Też tak mam ,że ciągle coś nowego wpada mi w rękę. Będzie fajny zimowy samplerek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń