Obserwatorzy

poniedziałek, 1 listopada 2021

UFOK-owy Rok (10)

W październiku każdy wtorek był dniem z UFOK-ami. Dzięki temu nie obudziłam się na koniec miesiąca ze świadomością, że zupełnie o nich zapomniałam. Nad każdym UFOK-iem spędziłam 2 dni (bez Tęczowej Róży, która została przełożona na kolejny rok).

Piracki Statek 

Przez dwa dni udało mi się postawić 558 krzyżyki, co daje 79,32%.

Tak wyglądał ostatnio:

Tak obecnie:

Kubuś Puchatek

W dwa dni przybyło 1 000 krzyżyków - skończyłam wyszywać całą ziemię oraz zaczęłam trawę (przy Prosiaczku już wyszyłam całą trawę). Obecnie haft jest na poziomie 74,95%.

Tak było ostatnio:

A tak obecnie:


Podsumowanie

Październik był dla mnie bardzo dobrym miesiącem. Zaczęłam 4 hafty - baranek, Hogwart, Venice i Piesek z kawą (z czego 3 ostatnie nie były planowane) i zrealizowałam prawie wszystkie plany na październik. Tylko jednego dnia w październiku nie miałam igły w ręku, za to w pozostałe udało mi się zawsze po kilka xxx postawić. W październiku odbył się także maraton hafciarski, w którym postawiłam aż 1 901 xxx w samplerze. Oprócz planu wyszyłam także motyw do zabawy Imieniny Miesiąca (myślałam, że w ogóle nad nim nie usiądę). W sumie przybyło łącznie 14 739 xxx (w tym 2 376 ///).


Plan na październik był następujący:

1) Yoda Master (dojść do 4%) - udało się, jest 4,06%.

2) Pascha (wyszyć motyw do zabawy) - udało się, nawet dwa, ale drugi nie mieści się na kartkę.

3) Choinka (wyszyć motyw do zabawy) - udało się, powstał piernikowy ludzik.

4) Piracki Statek (postawić 520 xxx) - udało się, przybyło 558 xxx (zostały 482 i kontury).

5) Kubuś Puchatek (postawić 2 000 xxx) - zrealizowałam 50%, przybyło 1 000 xxx.

6) Sampler The Fruits of plenty (postawić 6 000 xxx) - udało się przybyło 9 400 xxx.

7) Overlook Cafe (wyszyć wszystkie ///) - udało się, pozostały same kontury i dekoracje.

 

Plan na listopad:

1) Yoda Master (dojść do 6%).

2) Pascha (wyszyć motyw do zabawy - baranek lub jajko-królik).

3) Choinka (wyszyć motyw do zabawy - piernikowy ludzik lub inny mały motyw).

4) Piracki Statek (postawić 482 xxx i french knot).

5) Kubuś Puchatek (postawić 1 000 xxx).

6) Sampler The Fruits of plenty (postawić 6 000 xxx).

7) Overlook Cafe (wyszyć kontury).

8) Imieniny miesiąca (wyszyć motyw do zabawy). 

1 komentarz:

  1. Statek piracki po "okonturowaniu" będzie wyglądał zabójczo;) Kubusia uwielbiam, a Twój prezentuje się świetnie;) Super sprawa z takim planowaniem - jak na dłoni widać ile przybyło;) Gratuluję zrealizowania planu i trzymam kciuki za listopad;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń