Obserwatorzy

sobota, 18 grudnia 2021

Imieniny Miesiąca III (12) i Choinka 2021 (12)

To już ostatnia kartka, którą zgłaszam do dwóch zabaw "Imieniny miesiąca" u Hanulka, oraz "Choinki" u XGalaktyki. Obie zabawy były bardzo inspirujące i pozwalały mi na stworzenie ciekawych kartek. W tym roku bardzo eksperymentowałam z kartkami, co nie zawsze wychodziło im na dobre, ale cieszę się, że próbowałam czegoś nowego.

W ostatnim miesiącu zabawy u Hanulka trzeba było stworzyć kartkę z bałwankiem, który pasuje do obu zabaw. Moja kartka powstała na ciemnozielonej Aidzie 16 ct. Jest to kolejna z serii babeczek, których w sumie jest 9. W tym roku wyszyłam już dwie inne babeczki z tej serii, jedna do obu zabaw, a druga do Choinki.





4 komentarze:

  1. Świetna kartka, skosztowałabym taką babeczkę ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczna bałwankowa babeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana...karteczka prezentuje się naprawdę ślicznie i uroczo :)
    Bałwanek jest prawdziwym słodziakiem.
    Dziękuję bardzo za Twój udział w choinkowej zabawie, za wszystkie piękne prace,
    które mogliśmy podziwiać. Mam nadzieję,że w kolejnej edycji ponownie będę mogła podziwiać Twoje hafty. Zapraszam i pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń