Obserwatorzy

piątek, 31 grudnia 2021

Podsumowanie 2021

Rok 2021 powoli się z nami żegna, a ja z niedowierzaniem patrzę jak wiele udało się zrobić w tym roku. Na ten moment kończę rok z wartością ponad 143 000 wyszytych xxx. Średnio wyszywałam ok. 12 000 na miesiąc. Najmniej xx postawiłam w lipcu, bo tylko 8 877 xxx, a najwięcej w listopadzie bo 17 490 xxx (tutaj spędziłam wiele dni nad samplerem).

Teraz zapraszam na obejrzenie prac ukończonych!

1. Imieniny Miesiąca III

Wzięłam udział już w III edycji zabawy, która jest niezwykle inspirująca. Hania jak zwykle przygotowała wiele cudnych tematów, które nadawały się idealnie na stworzenie uroczych kartek. Ten plan został zrealizowany.


2. Choinka 2021

Wzięcie udziału w tej zabawie było jednym z planów na 2021 rok i się udało. W tym roku stworzyłam wiele pięknych kartek i tylko jedną ozdobę na choinkę. W nadchodzącym roku będzie to już 5 edycja i nadal żałuję, że nie brałam udziału we wcześniejszym. Należy obserwować stronę xgalaktyki, bo pod koniec grudnia ma być informacja o zapisach do kolejnych edycji.


3. Pascha 2021-2022

Cieszę się, że biorę udział w tej zabawie, bo w planach na 2021 rok tej zabawy nie było. Dzięki udziałowi w zabawie zmobilizowałam się do comiesięcznego tworzenia kartek na Wielkanoc. Do końca zabawy pozostało niewiele czasu, ale mam nadzieję, że bez problemu zrobię tyle kartek ile trzeba. Mam nadzieję, że będzie kolejna edycja po Wielkanocy.


4. Nowy Haft na Nowy Rok III

W tym roku bardzo dobrze rozplanowałam czas, który miałam poświęcić na haft firmy Dimensions. Całość została ukończona na początku grudnia, a efekt jest zachwycający. Nie wiem, czy będzie kolejna edycja zabawy, bo ostatnie postępy u Ani prezentowaliśmy w październiku (postępy wrześniowe) i od tamtej pory nastała cisza. 

Haft ten był wyszywany także w ramach grupy na facebooku, gdzie wyszywa się i pokazuje tylko hafty firmy Dimensions. Plan na 2021 roku został wykonany.


5. Między nami Kobietami

Tematyka zabawy jak sama nazwa wskazuje, dotyczyła różnych rzeczy związanych z kobietami. Tematem zabawy były więc kapelusze, szpilki czy lusterko. Kasia nie kontynuowała tej zabawy, ale od stycznia 2022 zaproponowała nową. 

Zabawa Między nami Kobietami rozpoczynała się w lipcu 2020 roku, a w lipcu tego roku się skończyła. W 2021 roku powstało 6 prac do zabawy, zgodnie z planem na 2021 r.


6. Mini Bathtime (HAED)

W sierpniu po 5 latach skończyłam swój pierwszy wzór od HAED. Jestem bardzo dumna, że udało mi się go skończyć, bo przygód z nim miałam bardzo wiele. Mam nadzieję, że kolejne hafty od HAED pójdą sprawniej. Haft ten był priorytetem na 2021 r. i został ukończony w sierpniu 2021 r.


 

7. The fruits of plenty

Ten sampler nie był planowany do wyszycia, ale im bardziej mu się przyglądałam, tym bardziej chciałam go wyszyć. Haft ten dominował w ostatnich miesiącach roku nad wszystkimi innymi haftami, bo wzięłam udział w konkursie na SAMPLEROWNI. Warunkiem wzięcia udziału w zabawie było ukończenie haftu. 


8. Harry Potter

Pierwszy ukończony haft w 2021 roku :) Kolejne 6 wzorów z tej serii czeka na wyszycie, ale tym zajmę się w grudniu tego roku.


9. Konkursy u Świrów Rękodzieła

W tym roku wzięłam także udział w 3 konkursach organizowanych przez Świry Rękodzieła (te same kartki zgłaszałam do zabawy Choinka 2021). Niestety na początku roku strona została przeniesiona na facebooka i tam nie mogłam się połapać kiedy są ogłoszenia i tematy wyzwań miesięcznych.

 

10. Prace nieskończone / porzucone

W 2021 roku porzuciłam jedną pracę, której na ten moment nie będę kontynuować - Szkołę Gejsz. Haft nadal mi się bardzo podoba, ale coraz częściej do mnie dociera, że nie będę miała gdzie go powiesić, a sama oprawa może być bardzo kosztowna. W planach na 2021 rok miałam usiąść do tego haftu, ale od czerwca 2019 roku niewiele w nim nie przybyło.

3 komentarze:

  1. Wow. Piękne projekty. A Hardy niesamowity. Podglądałam jego postępy i byłam w szoku, na metodę haftowania -) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś bardzo pracowity rok. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń