Obserwatorzy

piątek, 20 maja 2022

Choinka (5)

Haft powstał w kwietniu do zabawy Kolorowy Rok, ale po przygotowaniu całej kartki uznałam, że jest za mało zielona. Co prawda w hafcie piernikowy ludzik ma zielone elementy garderoby, jest wyszyty na zielonej kanwie i w użytym papierze jest sporo zielonych listków, to jednak tego zielonego było zdecydowanie za mało.

Przy oprawie kartki użyłam nowego wykrojnika kupionego w Action i powiem, że jestem bardzo miło zaskoczona jego kształtem. Dodatkowo w Action było sporo papierów do tworzenia kartek, które na pewno niedługo wzbogacą moją kolekcję.

Jest to już 5 raz kiedy wykorzystuję wzór Piernikowego ludzika (myślałam, że wyszywałam go więcej razy). Haft powstaje zwykle w jeden dzień i dzięki zmianie kolorów garderoby można stworzyć całkiem różne kartki.



2 komentarze:

  1. Bardzo fajny ludek i kartka. Dla mnie papiery do kartek, wykrojniki to istne czary-mary 🙈 Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się komponuje ten hafcik w kartkę. Krzyżyki takie równe. super

    OdpowiedzUsuń