Obserwatorzy

niedziela, 15 maja 2022

Zawieszki

Grupa Samplerownia jest bardzo aktywna i co chwilę jestem motywowana do wyszywania kolejnych samplerów. W kwietniu był konkurs na 1 rok powstania grupy, gdzie miałam miesiąc na zrobienie jednej lub dwóch prac. Warunkiem wzięcia udziału w losowaniu nagród było pełne wykończenie haftu.

Wobec tak postawionych wymagań wybrałam dwa małe wzory do stworzenia zawieszek. Ta seria 4 małych wzorów od dawna za mną chodziła, ale ciągle miałam inne rzeczy do wyszycia. Już w 2017 roku zrobiłam pierwszą zawieszkę (TUTAJ) z tej serii wzorów, a dziś prezentuję pozostałe dwie zawieszki.

Poprzednia zawieszka sprzed 5 lat była bardzo prosta - materiał naciągnęłam na tekturę i przykleiłam tasiemkę i plecki. Obecnie do zawieszki przyszyłam ręcznie tasiemkę z wypustkami, którą bardzo dokładnie musiałam przyszyć. Jestem pewna, że na najbliższe Halloween będę mogła ozdobić mieszkanie kilkoma zawieszkami :)



2 komentarze:

  1. Muszę zajrzeć ma ta grupę 😊to prawda, że takie bardo mubilizuja, dzięki temu ukonczylas 2 urocze, zabawne zawieszki!
    Bardzo sie cieszę że zdecydowalas się na kontynuację zabawy wielkanocnej, już nie mogę się doczekać Twoich kartek 😊pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń