Obserwatorzy

czwartek, 2 czerwca 2022

Kolorowy rok (5)

Z lekkim poślizgiem publikuję moją kartkę do zabawy u Kasi. Wzór na kartkę powstał na sam koniec maja i dopiero na początku czerwca udało mi się wszystko ładnie ozdobić. Zadany temat, czyli kolor biały zajął mi trochę czasu, bo biała nitka na białej kanwie nie miała sensu. Miałam kilka koncepcji jakiej użyć Aidy, bo miałam do wyboru granat, czerwień i grafit. Ostatecznie mój wybór padł na kolor grafitowy i to był strzał w dziesiątkę! Biała mulina na Aida 20 ct wygląda rewelacyjnie. Już planuję kolejne hafty w takim połączeniu.

Do oprawy haftu nie użyłam białego papieru, bo żaden mi nie pasował, wybrałam szary papier z jasnymi świątecznymi elementami oraz srebrny napis na białym tle.



2 komentarze:

  1. Urocza kartka, bardzo się mi podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz... Najpierw konsternacja a potem okazuje się, że nie taki diabeł straszny

    OdpowiedzUsuń