Obserwatorzy

środa, 1 czerwca 2022

UFOKowy rok (5) i Piracki Statek (100%)

Trochę czasu minęło od pierwszego posta z Pirackim Statkiem do ostatniego krzyżyka. Pierwszy post z krzyżykami pojawił się we wrześniu 2018 roku, czyli prawie 4 lata temu! 

Wiele było przygód z tym haftem, który miał niespełna łącznie 29 000 krzyżyków. Haft zaczynałam wyszywać z kartek i przez błąd w drukowaniu obcięłam sobie kilka rzędów wzoru, przez co źle wymierzyłam materiał. Kolory w hafcie dobierałam samodzielnie i niektóre krzyżyki musiałam wypruwać i ponownie dobierać kolor. Wzór wyszywany był na kremowej Aida 16 ct, dwoma nitkami Ariadny lub DMC. W efekcie haft wyszedł super, gdyż całą magię kryły kontury (w sumie właśnie na to liczyłam i nie wiem czemu tak długo zwlekałam z tym wzorem).

W maju postawiłam 1 337 krzyżyki i uwinęłam się w dwa dni :) Haft wyszywany był w sumie od 04.09.2018 r. do 02.05.2022 r.

 





 

Podsumowanie maja

W maju miałam dwa dni bez haftu oraz kilka dni, gdy stawiałam tylko 100 krzyżyków. Byłam pewna, że taka niemoc wiosenna mocno odbije się na liczbie xxx, ale cały miesiąc w sumie dał 13 829,5 xxx. Dużą zasługą tutaj był maraton hafciarski, podczas którego spędziłam nad haftem 12 godzin.Także praca nad Dark Goddess, który powstaje w półkrzyżykach okazał się pomocny przy podwyższaniu wyniku. Poza Dark Goddess nie zabierałam się za żaden większy haft, bo ostatnio stwierdziłam, że lepiej w miesiącu przysiąść do jednego większego wzoru i w wolnych chwilach wyszywać coś mniejszego, gdzie procenty szybko przybywają.


Plan na maj był następujący:

1) Piracki Statek (skończyć) - udało się, jest 100%.

2) Kolorowy Rok (wyszyć jeden motyw) - udało się, powstały 2 motywy, drugi będzie do Choinki w czerwcu.

3) Piesek z kawą kolorowy (skończyć) - udało się, jest 100%.

4) Hogwart (dojść do 20%) - udało się jest 20%.

5) The joy of winter (skończyć) - nie udało się, jest 26%.

6) Tyranozaur (dojść do 20%) - nie udało się, nawet nie zaczęłam.

7) Zacząć coś nieplanowanego - na zachcianki nie było czasu.

8) Dark Goddess (dojść do 2%) - prawie, prawie, bo jest 1,89%.

 

Plan na czerwiec:

1) Kolorowy Rok (wyszyć jeden motyw).

2) The joy of winter (skończyć).

3) Tyranozaur (dojść do 20%).

4) Dark Goddess (dojść do 4%).

5) Venice (dojść do 10%). 

6) Zacząć jakiś primitive.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz