Obserwatorzy

wtorek, 3 stycznia 2023

UFOK-owy Rok (12) - podsumowanie

Kolejna edycja zabawy u Kasi dobiega końca. To były miesiące pełne xxx, gdyż udało mi się w tym roku skończyć aż dwa UFOK-i :) Gdyby nie ta zabawa to nie wiem kiedy Kubuś Puchatek i Piracki Statek byłyby ukończone, bo tylko raportowanie postępów co miesiąc mobilizowało mnie do pracy. Została już ogłoszona kolejna edycja zabawy i na pewno się do niej zaraz zgłoszę.

W ostatnim miesiącu pracowałam nad Wróżką Wierzby Płaczącej, w której w Sylwestra postawiłam 1 000 xxx. Zabrałam się za twarz wróżki (w najbliższym czasie zajmę się konturami) oraz konturami na liściach, aby móc przewinąć materiał.

Tak było ostatnio:

A tak jest na koniec roku:

 

 

Podsumowanie zabawy "UFOK-owy Rok z krzyżykowym szaleństwem"

Kubuś Puchatek

Praca skończona w lutym 2022 roku, gdyż po zabawie w 2021 roku zostało niewiele xxx. Poniżej kolaż pracy ze zdjęciem z początku zabawy i jej końca.

Piracki Statek

Drugi UFOK, który skończyłam w maju 2022 roku, przy czym przez cały ten czas walczyłam z konturami, które były dość wymagające.

Wróżka Wierzby Płaczącej

Haft ten długo leżał w szufladzie i był bardzo bliski porzucenia. Do ponownego sięgnięcia po ten haft zmotywowała mnie zabawa Kasi. Haft o wiele lepiej wyszywa się na ramie, a do tego im więcej go przybywa tym bardziej mi się podoba.

Tęczowa róża

Haft zgłoszony do zabawy, ale w całym roku nie przybył ani jeden xxx. Mam nadzieję, że ten rok przyniesie większe postępy.


Podsumowanie grudnia

W grudniu postawiłam 12 570,5 xxx, co daje w sumie roczny wynik na poziomie 163 550 (to prawie o 18 000 xxx więcej niż w 2021 roku). Żałuję, że nie robiłam takiego podsumowania wyszytych xxx w poprzednich latach, bo jestem bardzo ciekawa czy co rok stawiam coraz więcej xxx, czy może oscyluję wokół jednej liczby (może gdzieś są zapiski z 2020 roku, ale nie wiem czy je teraz odnajdę). 

W grudniu skupiłam się najbardziej na Tyranozaurze, bo chciałam go skończyć, ale mimo spędzenia nad nim wielu wieczorów jest dopiero 80%. Postawiłam także kilka xxx w Wenecji, bo chciałam osiągnąć zaplanowane roczne 20% w tej pracy, ale nie wyszłam poza jeden obszar i pracę skończyłam na poziomie 17%. Pozostałe dni spędziłam nad ukończeniem Winter Wonderland i nad kartkami.

Plan na grudzień był następujący:

1) Winter Wonderland (4 000 xxx) - zrealizowane.

2) Kolorowy Rok (1 motyw) - zrealizowane.

3) Pascha (1 motyw) - zrealizowane.

4) Tyranozaur (dojść do 80%) - zrealizowane.

5) Hogwart (dojść do 50%) - nie zrealizowane.

6) Wenecja (dojść do 20%) - nie zrealizowane, jest 17%.

7) Wróżka Wierzby Płaczącej (dojść do 35%) - prawie zrealizowane, jest 34%.

8) 2 poduszeczki (wykończyć) - zrealizowane.

 

Plan na styczeń

1) Pascha (1 motyw).

2) Tyranozaur (skończyć).

3) Wróżka Wierzby Płaczącej (1 000 xxx).

4) Yoda Master (dojść do 25%).

5) Motyw x 10 (1 motyw).

6) Halloween Quaker (1 400 xxx).

7) Paryskie Kwiaty (5%).

2 komentarze:

  1. Gratuluję ukończonych haftów i trzymam kciuki, żeby w tym roku udało Ci się dokończyć pozostałe :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się udało podziałać. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń