Obserwatorzy

niedziela, 22 stycznia 2023

Wygrane

Koniec poprzedniego roku i początek obecnego był dla mnie bardzo łaskawy pod względem wygranych. Wygrałam dwie nagrody w konkursach na Samplerowni oraz u Kasi w zabawie "UFOK-owy Rok".

Pierwszą nagrodę, w konkursie świątecznym na Samplerowni, otrzymałam za moje świąteczne poduszeczki (pokazywałam je w poście podsumowującym 2022 rok). Nagrodą był Planer Hafciarski, gdzie są strony na projekty, na notatki itp. W tym roku sama chciałam założyć taki zeszyt więc nagroda trafiła w mój gust.



Drugą nagrodę, którą wygrałam w konkursie rocznym na Samplerowni jest wzór zaprojektowany przez Jo. Wzór ten nawiązuje do romantycznych samplerów sprzed lat i powoli myślę jakiego materiału do niego użyć.


W tym roku wygrałam także nagrodę za udział w zabawie "UFOK-owy Rok", na którą składają się dwa kawałki materiału, mulina, bazy do kartek, papiery do kartek i coś słodkiego oraz kupon do Haftix :)


Udział we wszystkich zabawach nie był podyktowany tylko chęcią zwycięstwa, ale w dużej mierze zrobienia czegoś wspólnie. Na Samplerowni uczę się co chwilę nowych form wykańczania haftów, co zawsze mi się podobało, ale nie miałam odwagi spróbować. Natomiast z Kasią uwielbiam wykańczać UFOK-i, które bez tej zabawy leżałyby niedokończone w szufladzie.

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe wygrane inspirować będą do dalszego haftowania i o to właśnie chodzi :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje, super przydasie, pozdrawiam Jasmin

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ten planer hafciarski można gdzieś kupić? Mogłabyś pokazać więcej zdjęć z niego? :) Albo opowiedzieć mi o nim na prv czy coś :P

    OdpowiedzUsuń