Obserwatorzy

środa, 15 marca 2023

Hogwart (30%)

W tym roku postanowiłam skupić się na już rozpoczętych haftach niż na zaczynaniu nowych. Oczywiście powodem tego planu nie jest odpowiedzialność i niechęć do tworzenia UFOK-ów, ale brak ram do haftu. Dlatego w styczniu zabrałam się za Hogwart mimo, że nie miałam go w planie na ten miesiąc.

Nad haftem spędziłam kilka dni z przełomu stycznia i lutego. Po długiej przerwie nie mogłam się oderwać do haftu i bardzo przyjemnie mi się go wyszywało. W międzyczasie nawet przewinęłam haft, gdyż już powoli schodzę na zamek i jego wieże, dlatego muszę mieć większe pole do haftu. Zaczęłam także uzupełniać brakujące półkrzyżyki, które wcześniej zostawiłam niewyszyte, a teraz te puste miejsca zaczęły być zbyt blisko górnej części ramy. Równocześnie wyszywam także kontury i dlatego na pracy widać pojedyncze nitki luzem. Jeżeli zapał mnie nie opuści, to może jednak ten haft zostanie ukończony w tym roku :)



4 komentarze:

  1. Teším sa na výšivku, určite bude krásna.
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny piękny haft, miłego wyszywania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, piękne postępy. Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od bidy można się w wieży schronić. Haftuj, haftuj niech bajka trwa.

    OdpowiedzUsuń