Obserwatorzy

środa, 12 czerwca 2024

Barbara Ana Designs "Portuguese Dreams" (31%)

Długo opierałam się przed modą na wzory od Barbara Ana Designs, ale wreszcie postanowiłam spróbować, gdy zobaczyłam kolorową zapowiedź tajemniczego SAL'u (TUTAJ). Kolory w zapowiedzi były tak energetyczne, że uznałam to za dobry moment aby rozpocząć przygodę z jej wzorami. Przy okazji zakupu wzoru odkryłam jeszcze kilka jej ciekawych prac i pewnie niedługo zrobię tam kolejne zakupy.

Tajemniczy SAL ma nazwę "Portuguese Dreams" czyli Portugalskie Marzenia. Zgodnie z propozycją autorki powinien być wyszywany na ciemnym Murano 32 ct w kolorze Dark Cobblestone / Granite. Ja wybrałam materiał Newcastle w ciemnym kolorze, bo chciałam mieć mniejszą pracę (może na poduszeczkę?). Większość pracy jest wyszywana 1 kolorem, ale jest też jeden blend. Postanowiłam jednak zignorować ten blend (z kolorów 3770 i White) i wyszywać ten znaczek nicią 3770, która nie występuje w hafcie poza blendem. Uważam, że i tak w pracy tam mała modyfikacja zginie i nie zmieni zbyt wiele w hafcie.

Nad Baśką spędziłam kilka słonecznych popołudni. Skakałam trochę po kolorach, bo przez chwilę miałam ochotę wyszywać od najmniejszej liczby xxx do największej, ale nie miałam sił na liczenie i postanowiłam bardziej skupić się na większych obszarach. 



Podczas skakania po kolorach postanowiłam wyszyć wszystkie kolory ryby, która jest na dole pracy. Dzięki temu zorientowałam się, że coś pokręciłam przy wyznaczaniu środka haftu. Praca się zmieści, ale na dole będę miała mały margines do wykańczania pracy. Obecnie skończyłam na poziomie 31% :)


1 komentarz:

  1. no cóż kolory są energetyczne, ale podziwiam za wyszywanie na ciemnym tle, niestety w grę wchodzą jedynie słoneczne dni , ale biała kartka pod spodem. Powodzenia w wyszywaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń