Obserwatorzy

poniedziałek, 3 czerwca 2024

Choinka 2024 (6) - czerwiec

W maju postawiłam na kolor niebieski i powstały dwie kartki z niebieskimi choinkami. Pierwsza z choinek to wzór, który otrzymałam od DMC wraz z kartką świąteczną, a druga choinka to wzór, który znalazłam w internecie. Przyznam, że mocno się natrudziłam, aby dopasować kolory ozdobnych papierów do użytych nitek, ale ostatecznie postawiłam na prosty biały błyszczący papier i uważam, że to dobre połączenie.



Pozostali uczestnicy pokazali naprawdę piękne i różnorodne prace. Mam nadzieję, że znajdziecie tu dużo inspiracji tak samo jak ja :)

1. Ela Kochan

2. Cornelka2

3. Robótki Marzeny

4. Ewelaa KH

 

5. Ania

6. Czarna Dama


7. Biblioteka Rękodzieła

8. Splocik

9. Anna Biegańska

10. Haft i Patchwork

11. Magdusiaa

12. Katarzyna

13. Marzena Nowotna

14. Elunia

15. Mariola

16. Nitki Kobitki

17. Niezabudka84

18. Ania Agnieszka

19. AdHd Ewki

20. KasiaS

21. Margo i Nitka

22. Joasia and Art

23. Wanda

24. Olika

25. Magiczny Świat Krzyżyków

26. Nikasxstitch

27. Kolorowe Nitki Karo


Linkowanie otwarte do 01.07 do południa ;) Jak ktoś zapomni zalinkować to ja i tak zaglądam na blogi i Instagrama, aby odnaleźć zapominalskich :)




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 komentarzy:

  1. Piękna galeria, Twoje kartki urocze, ale ten kot, ten kot....

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prace powstały w maju. Dziewczyny się postarały i zachwyca mnie to że to bardzo szeroki temat. Jeszcze nigdy w historii tej zabawy się hafty nie powtórzyły!!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawienie różnorodnych i ślicznych prac. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała galeria, piękne różnorodne prace, jest co podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń