Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lipca 2024

1 rok w 12 częściach (7) i Konkurs z ptaszkami (1)

W lipcowej odsłonie zabawy 1 rok w 12 częściach wyszywałam uroczą rodzinę flamingów, a ponieważ są to ptaki to pracę zgłaszam także do konkursu na Samplerowni. Dzięki temu będę zmobilizowana, aby wykończyć tę pracę tak jak czerwcową.

Przy lipcowej odsłonie Joyful World SAL bardzo poszalałam z kolorami, bo zaproponowane zamienniki DMC przez autorkę absolutnie mi nie pasowały. Na pierwszy ogień poszła zmiana koloru ramki, bo identyczny kolor był proponowany przy miesiącu kwietniu i dla mnie zdecydowanie był za jasny. Następnie pozmieniałam kolory zielone, aby było widać łodygi kwiatów i wybrałam spójną kolorystykę różową, abym miała 3 kolory różowe z jednej palety barw. 

Praca powstała w kilka dni i w ostatni weekend zabrałam się za jej wykańczanie. Dzięki temu powstała zgrabna zawieszka z fioletową tasiemką.


3 komentarze: