Obserwatorzy

sobota, 13 lipca 2024

Konkurs z pszczółkami - "Aunt Bea's Summer House"

Dziś prezentuję drugą pracę na konkurs z pszczółkami na Samplerowni. Wzór pochodzi z bloga Pinker n Punkin, który bardzo mocno zainspirował mnie do tworzenia poduszeczek. Tym razem wybrałam domek z pszczółkami "Aunt Bea's Summer House", który spodobał mi się od pierwszej chwili. Wzór przerobiłam zgodnie z rozpiską mulin, ale podczas wyszywania pozmieniałam część kolorów na muliny, które miałam pod ręką i które były bardziej kolorowe.

Za haft zabrałam się w drugiej połowie czerwca i bardzo szybko się z nim uporałam mimo wielu pojedynczych elementów. To niepozorne cudo ma ponad 2 700 xxx i każdy z krzyżyków przynosił mi wiele radości.

Haft wyszyłam na materiale Nevada od Biotextil, muliną Ariadna, Anchor i DMC 1/6. Na tył poduszeczki wybrałam materiał w brązowo-żółte kwiatki. Do poduszeczki w prawym dolnym rogu doczepiłam zawieszkę z rokiem, aby pamiętać kiedy została wyszyta. Przy tej pracy nie dodawałam więcej ozdób, bo haft jest na tyle bogaty, że nie ma co dodawać kolejnych ozdobnych elementów.


3 komentarze: