Obserwatorzy

sobota, 19 sierpnia 2017

Pamiątka Ślubu

W poprzednim miesiącu na blogu było cicho, gdyż robiłam tajniaka. Teraz mogę pokazać nad czym pracowałam :)


Wesele bardzo udane, a prezent się podobał (oczywiście nie było czasu, aby zrobić zdjęcie oprawionemu haftowi).
Wzór SoDy jak zwykle bardzo przyjemnie się haftowało. Niestety ja nie lubię monotonii więc praca nad jednym wzorem mocno mnie zmęczyła. Całość powstała w ok. 3 tygodnie, dwa dni spędziłam nad konturami. Teraz kilka zbliżeń:

6 komentarzy:

  1. Wzorki SoDy są przeurocze! Śliczną pamiątkę będą mieli Młodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna pamiątka! młodzi na pewno zachwyceni prezentem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna pamiątka! Wzorek super i piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, wesoły haft :) We wzorach SODY kontury to szaleństwo, ale efekt wynagradza nawet najmniejszą kreseczkę :)

    OdpowiedzUsuń