Obserwatorzy

piątek, 16 lutego 2018

Na tamborku prawie bez zmian

W ostatnim tygodniu nadal królował u mnie HAED wyszywany kolorami. Niestety w tym tygodniu miałam zdecydowanie mniej czasu niż wcześniej i nadal drugiego koloru nie skończyłam. Korzystając jednak z pogody za oknem zrobiłam zdjęcie całej pracy. Do końca koloru, którym wyszywam została niecała strona (tzn. trzy końcówki stron).


Teraz na chwilę odkładam ten haft do szuflady, gdyż pora wyhaftować elementy do zabaw widocznych po lewej stronie bloga. Wzór na babeczkę do zabawy w Rękodzieło Hanulka już znalazłam i pierwsze krzyżyki postawiłam. Potem kolejny element do SAL'U Cookie Time trzeba wyszyć, a na koniec w planach metryczka dla koleżanki, która została zamówiona już miesiąc temu, a ja na razie tylko materiały naszykowałam :(

4 komentarze:

  1. Efekt będzie oszałamiający!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę zerkać jak idą postępy :) Życzę powodzenia w zabawach :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń