Obserwatorzy

poniedziałek, 10 grudnia 2018

Wróżka Wierzby Płaczącej - odsłona 2

Od dawna chciałam wyszyć ten wzór, a gdy wreszcie mam wszystkie potrzebne do tego materiały to haft leży schowany w szufladzie 11 miesięcy! Wszystkie hafty były ważniejsze, potrzebniejsze na już niż moja wróżka. Aby przyśpieszyć pracę postanowiłam poszukać wzoru w wersji xsd, abym mogła wyszywać z aplikacją Cross Stitch Saga. Wygoda w stosowaniu aplikacji jest tak wielka, że po papierowej wersji wzoru chciałam palcem zaznaczać zrobione krzyżyki. Długo wzoru nie szukałam i uradowana zasiadłam do przenoszenia zrobionych krzyżyków z papierowego wzoru do aplikacji. Niestety tu zderzyłam się mocno z rzeczywistością - wzór w formacie xsd to jest jakaś nieudolna kopia oryginału :( Uproszczona wersja i mocno zmieniona kolorystyka spowodowały powrót do papierowej wersji wzoru i stosowanie kolorowego zakreślacza.

1 komentarz: