Obserwatorzy

wtorek, 11 sierpnia 2020

Imieniny Miesiąca II - sierpień / Choinka 2020 (8)

Rzadko tworzę jedną pracę do dwóch zabaw, ale w lipcu czasu na haft było bardzo mało (urlop), a sierpień spędzam na podgonieniu postępów w innych pracach. Z tego powodu szukałam wzoru z butami, który będzie pasować do obu zabaw. Byłam pewna, że buty Mikołaja z prezentami zalewają internet, ale nie. Ten malutki wzór szukałam dwa dni i przekopałam naprawdę wiele stron na Pinterest zanim na niego trafiłam.

Haft powstał szybko, ale prawie 2 tygodnie czekał na odpowiednią oprawę :) Specjalnie musiałam kupić nowe papiery z tematyką świąteczną, bo moje zasoby skurczyły się bardzo mocno w ciągu ostatniego roku. Po tej kartce wiem także, że pora zacząć oszczędzać na więcej wykrojników, bo mam super papiery, ale tylko kilka wykrojników, które tak naprawdę do niewielu rzeczy pasują. Najbardziej brakuje mi wykrojników do napisów, bo na razie wszystkie wycinam ręcznie, a wolałabym wycinać maszynką :)

Mam nadzieję, że Hanulek wybaczy mi zrobienie kartki na dwie zabawy, ale naprawdę czasu na wszystko mam bardzo mało.





6 komentarzy:

  1. Aleś wymyśliła - dwa w jednym :) Śliczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyslowo i pięknie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki bucik z jeszcze słodszą zawartością !
    Śliczna kartka Kochana, bardzo mi się podoba kompozycja.
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, czasami rzeczywiście ciężko znaleźć od razu tego czego się szuka. Tobie się udało. Fajny wzorek😍

    OdpowiedzUsuń