Obserwatorzy

środa, 2 grudnia 2020

Między nami Kobietami (5)

W kolejnym etapie zabawy organizowanej przez Kasię należało przygotować kartkę z biżuterią.

Oczywiście szukając wzorów nie potrafiłam na nic się zdecydować. Uznałam zatem, że najlepszą biżuterią dla kobiety są kamienie i wyszyłam kolejną dziewczynę od SoDa z topazem. 

Kolory użyte do haftu są cudowne - dużo brązowego, pomarańczowego i żółtego pięknie komponuje się z szarą kartką. Użyłam nowego wykrojnika, który chyba stanie się jednym z moich ulubionych :)

Haft powstał na aidzie 20 ct easy count i znowu musiał dwa dni się moczyć (plus zalanie wrzątkiem), aby linie całkowicie znikły. Po takim praniu aida straciła całą sztywność, przez co niezbyt dobrze mi się oprawiało haft. 

Do kartki dołożyłam złotego motylka, który idealnie pasuje do kolorów użytych w hafcie.



3 komentarze: