Obserwatorzy

czwartek, 8 kwietnia 2021

HAED Mini Bathtime (77,21%)

Pisałam już w kilku notkach, że HAED jest dla mnie priorytetem. W lutym postawiłam 3 903 krzyżyki i byłam pewna, że to duży postęp. Jednak w marcu pokonałam samą siebie i postawiłam 5 820 krzyżyki. Wszystkie hafty poszły w odstawkę, albo poświęciłam im minimum czasu, aby móc tylko wyszywać HAED (sampler jedynie namieszał w planach). Gdybym utrzymała tempo z marca to byłaby szansa, że do lipca skończę ten HAED i zabiorę się za Yodę :)

Tak było ostatnio:

A tak teraz, gdy przewijałam materiał:


5 komentarzy:

  1. Wow, ale postęp. Trzymam kciuki za dalsze postępy

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego powstaje! Trzymam kciuki za szybkie ukończenie dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny postęp, dawno mnie nie było, a tu tak przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale przybyło! Jeszcze chwila i go skończysz, miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń