Obserwatorzy

wtorek, 6 kwietnia 2021

Imieniny Miesiąca III (4) i Choinka 2021 (4)

Kolejny temat w zabawie u Hani był bardzo ciekawy. Mieliśmy wyszyć kartkę kuchenną, na której mogło się znaleźć wszystko co związane z kuchnią - jedzenie, sprzęty kuchenne, kucharz / kucharka.

Dość szybko znalazłam bardzo słodkiego misia kucharza od SoDa. Zaczęłam szykować wszystkie materiały, odmierzyłam kanwę, kupiłam brakujące nici i uznałam, że miś będzie za duży na kartkę! Jeszcze raz wróciłam do zasad zabawy i uznałam, że wyszyję jedzenie, a najlepiej takie, które będzie pasować do dwóch zabaw.

Długo nie musiałam się zastanawiać i postanowiłam wyszyć kolejną ze świątecznych babeczek :) Ponownie użyłam ciemnozielonej Aidy 16 ct, oryginalnej muliny DMC i złotej (bez marki). Pobawiłam się także wykrojnikami z Aliexpress, dzięki czemu kartka jest bardziej ciekawa :)


Kartkę zgłaszam także do zabawy Choinka 2021 :)


4 komentarze:

  1. Też miałam ochotę na babeczkę w tej zabawie, ale upiekłam coś innego ☺️ Twoja śliczna ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowita, świąteczna babeczka. Kartek bożonarodzeniowych nigdy za wiele ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający ten hafcik, strasznie mi sie podoba!
    Ślicznie wkomponowałaś go w kartkę, całość prezentuje się
    niczym wisienka na torcie:)
    Pozdrowienia zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń