Obserwatorzy

środa, 2 czerwca 2021

Między nami Kobietami (11)

W ostatniej chwili złapałam światło dnia i zrobiłam zdjęcie do zabawy Między nami Kobietami.

Tematem w tym miesiącu była apaszka, która sprawiła mi wiele problemów. Nie mogłam znaleźć żadnego sensownego wzoru z apaszką! Poszłam więc tropem zawartym w poście, że apaszka może także służyć jako nakrycie głowy. Dzięki takiemu zastosowaniu apaszki udało mi się wybrać jeden z wzorów SoDa, który przedstawia dziewczynkę z October Fest :)

Kartka jest utrzymana w męskich kolorach, bo będzie prezentem na Dzień Ojca :) Tradycyjnie haft wykonany został na Aidzie 20 ct jedną nitką oryginalnej DMC. Okienko na haft wycięłam jednym z nowych wykrojników, które są bardzo małe i wcześniej wszystkie wzory były za duże żeby je wykorzystać. Mam nadzieję, że kartka się spodoba :)



4 komentarze: