Obserwatorzy

poniedziałek, 28 czerwca 2021

Między nami Kobietami (12) - finał

Rok zabawy "Między nami Kobietami" właśnie dobiega końca. Kasia bardzo się napracowała, aby wymyślić 12 ciekawych i wymagających tematów zabaw, które są związane z kobietami. Wiele tematów było trudnych i miałam nie lada problem, aby znaleźć coś odpowiedniego na kartkę (w większości tworzyłam kartki).

Najbardziej podobało mi się w zabawie to, że mogłam wykorzystać wiele wzorów SoDa :) Jestem tymi wzorami oczarowana i świetnie pasują na kartki. Szkoda, że tak mało wzorów SoDa jest o tematyce świątecznej, bo pewnie tylko je bym wyszywała.

Ostatnim tematem zabawy był strój kąpielowy. Chwilę go szukałam, ale udało mi się znaleźć wzór od Veronique Enginger, który bardzo przyjemnie się wyszywał. Kartka wyszła mocno cukierkowa, ale ten róż wcale mi nie przeszkadza.

Kartka powstała na kanwie Aida 16 ct, wyszywany dwoma nitkami muliny DMC.



Kasia poprosiła o kolaż wszystkich prac z zabawy:


5 komentarzy: