Obserwatorzy

niedziela, 2 października 2022

UFOK-owy ROK (9)

We wrześniu skupiłam się na udziale w zabawie firmy The Cross Stitch Studio, gdzie należało przez miesiąc codziennie wyszywać ich wzór. W moim przypadku było to God Shed His Grace, ale zdjęcia postępów pokażę później.

Nad UFOK'ami spędziłam raptem 2 niepełne dni, co dało łącznie 705 xxx. Plusem jest to, że dotarłam do skraju pracy oraz zaczęłam wyszywać tło półkrzyżkami. Wyszywając górę pracy od razu zauważyłam, że nierówno założyłam materiał na ramę. Przyznam szczerze, że praca leżała w szufladzie sporo czasu i len zrobił się bardzo miękki, przez co bardzo ciężko go nałożyć na ramę. Na kolejny miesiąc będę musiała bardziej się skupić przy poprawianiu materiału na ramie.

Ostatnio było tak:

A teraz tak:



Podsumowanie września

We wrześniu postawiłam łącznie 11 983 xxx, czyli zrobiłam 4 kartki, zaczęłam pracę do zabawy Halloweenowej, dotknęłam UFOK'a i samplera Winter Wonderland, ale głównie pracowałam z God Shed His Grace. Po tym miesiącu z prawie tylko jednym haftem wiem, że ja potrzebuję rotacji. Na kolejny miesiąc planuję większe urozmaicenie.

Plan na wrzesień był następujący:

1) God Shed His Grace (dojść do 10%) - jest 9,7% zabrakło naprawdę niewiele więc uznaję, że plan wykonany.

2) Wróżka Wierzby Płaczącej (dojść do 30%) - nie udało się, jest 23%.

3) Kolorowy Rok i Pascha (wyszyć jeden motyw) - udało się, zrobione są dwa motywy (także na październik)

4) Choinka (wyszyć jeden motyw) - udało się, zrobione są dwa motywy (także na październik).

5) Winter Wonderland (dojść do 40%) - nie udało się, jest 29%.

 

Plan na październik

1) Kolorowy Rok (wyszyć jeden motyw).

2) The joy of winter (dojść do 100%).

3) Tyranozaur (dojść do 60%).

4) Winter Wonderland (dojść do 60%).

5) Wróżka Wierzby Płaczącej (dojść do 30%).

6) Yoda Master (dojść do 25%).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz