Obserwatorzy

środa, 28 września 2022

Choinka 2022 (9) i Kolorowy Rok (9)

We wrześniu tematem zabawy w Kolorowym Roku był kolor szary. Powiem szczerze, że był to dla mnie trudny temat. Nie mogłam się zdecydować, czy ostatnie moje zamiłowanie do grafitowej kanwy i białej muliny będzie wystarczające do realizacji zadania. Postanowiłam więc znaleźć wzór, który można wyszyć na białej kanwie szarą muliną. Chwilę mi to zajęło, ale znalazłam bardzo prosty wzór skarpety, gdzie kokarda może być w dowolnym kolorze.

Haft powstał na Aida 20 ct oraz muliną Ariadna i DMC. Chciałam zaakcentować użytą zieloną mulinę tak jak przy wzorach bombek poprzez niewielką zieloną obwódkę, ale ten wykrojnik okazał się za mały (skarpeta jest wyższa). Coś mi się wydaje, że jeżeli mam nadal korzystać z tego wzoru to trzeba zakupić nowe wykrojniki :)



3 komentarze:

  1. Wspaniała kartka!
    Przepięknie wkomponowałaś w kartkę, ten haft w szarościach.
    Wygląda to obłędnie:)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik i cała kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń