Obserwatorzy

niedziela, 17 września 2023

Wyzwanie roczne (34-37)

Powoli mój haft z wyzwania rocznego zbliża się do końca i obecnie przechodzę w nim do najbardziej kolorowych elementów. Dzięki wyszywaniu tego haftu w weekendy łatwiej mi będzie dopasować odpowiednie kolory mulin do już wyszytych elementów.

Tydzień 34 w hafcie to wykończenie kolorowego środka rozety obok Czarownicy i zabranie się za uzupełnianie kolorów w domkach na dole haftu. Na razie zabrałam się za wyszywanie domków kolorem DMC 3799, dlatego na zdjęciu nie widać wielkiej różnicy pomiędzy nowymi, a starymi elementami.


Tydzień 35 przyniósł więcej kolorów, bo oprócz dokończenia wyszywania jednego z domów kolorem DMC 3799, zabrałam się za księżyc przy pierwszym domu, który wyszyłam muliną DMC multikolor 4080. Uzupełniłam także część kolorów w oknach i drzwiach, które to kolory sama dobierałam, aby nie były zbyt krzykliwe, np. według rozpiski drzwi miały być lekko zielone, ale mi bardziej pasowały żółte.


Tydzień 36 to uzupełnianie kolorów w pozostałych 3 domkach i wyszycie drzewa kolorem DMC 3799. Kontynuowałam kolorystykę w oknach wybraną w poprzednim tygodniu więc nie było tutaj żadnych szaleństw.


Tydzień 37 to skończenie kolorów w domkach na dole i wyszycie dwóch rozet i dwóch kruków. Kruki miały być w kolorze 3371, ale uznałam, że dość już brązów w mojej pracy i postawiłam na kolor czarny.


1 komentarz: