Obserwatorzy

niedziela, 10 września 2023

Zabawa z haftem - Motyw x 10 (8)

Powoli zbliżamy się do końca zabawy z haftem, którą zorganizowała Ela. W tym miesiącu tematem pracy jest listek, co przypomina, że powoli wakacje się kończą i wkraczamy w jesienne klimaty.

Chwilę musiałam poszukać odpowiedniego wzoru, gdyż prace w jesiennej tematyce do mnie jakoś nie przemawiały, ale już w wersji świątecznej znalazłam kilka ciekawych propozycji. Tradycyjnie chciałam sięgnąć po wzór na kartkę, ale kartek już mam powoli dość (chyba za dużo ich ostatnio robię). Wybrałam zatem wzór idealny na plastikową kanwę, czyli kotka, który trzyma w ręce gałązkę. Oprócz kotka w tym zestawie wzorów są inne zwierzątka, bałwanki czy aniołki, ale to jest plan na przyszłość.

Haft wyszywałam muliną Ariadna i DMC - sama dobierałam kolory i je trochę pozmieniałam. Według wzoru w hafcie są french knoty, ale na plastikowej kanwie nie chciały mi wychodzić. Postanowiłam zatem wyszyć oczy kota czarną muliną i uważam, że efekt jest świetny.



1 komentarz: