Obserwatorzy

poniedziałek, 9 października 2023

Zabawa z haftem - Motyw x 10 (9)

Dziewiątym, już przedostatnim motywem w zabawie jest zabawka, każda dowolna jaka tylko nam przyjdzie do głowy. Na widok takiego motywu oczy mi się zaświeciły, bo wiedziałam, że wybiorę wzór od Veronique Enginger, która ma wiele małych motywów świątecznych. Ochoczo zabrałam się za wybieranie wzoru i im dłużej im się przyglądałam, tym bardziej zaczynałam mieć wątpliwości czy coś ciekawego znajdę. Oczywiście wśród wzorów było mnóstwo z zapakowanymi prezentami pod choinką czy trzymanych przez dzieci lub rodziców, ale wzorów z zabawkami było jak na lekarstwo. W końcu zabawka to miś, pociąg lub lalka, a nie zapakowany prezent z kokardką. 

Kilka dni zajęło mi szukanie innych alternatyw, jednak cały czas wracałam do wzorów Veronique. Najbardziej zauroczył mnie wzór z alfabetu świątecznego, którego jeden element wyszyłam na początku roku (piernikowy domek). Tym razem wybrałam skarpetę świąteczną z prezentami oraz wystającą lalką mikołaja. Ze wzoru usunęłam jedynie literę, która powinna być w lewym górny rogu, ale zostawiłam gałązkę z kwiatami i owocami z prawej strony.

Przy okazji przedstawiam także nowego statystę do zdjęć świątecznych - renifera ze sklepu TEDI.




4 komentarze:

  1. We wrześniu przygotowałam podobny hafcik tej projektantki ale jako zawieszka. Twoja karteczka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik :-) Urocze są wzory Veronique :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kartka. Wzory od tej projektantki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka ze ślicznym hafcikiem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń