Obserwatorzy

sobota, 30 marca 2024

Wielkanocna wymianka karteczkowa

Na początku marca Kasia ogłosiła Wielkanocną wymiankę karteczkową, w której termin na zgłaszanie udziału to był tylko tydzień. Do tej pory brałam udział tylko w 3 takich wymiankach i za każdym razem byłam zachwycona otrzymaną kartką. Mam nadzieję, że Kasia będzie organizować takie wymianki częściej.

Kartkę w ramach zabawy otrzymałam od Karoliny (Kolorowe Nitki Karo) wraz z małym upominkiem, za co bardzo dziękuję :)


 

Natomiast ja od momentu ogłoszenia zabawy szukałam odpowiedniego wzoru na kartkę, bo chciałam wyszyć coś innego niż do tej pory. Do wyhaftowania wybrałam małe słodkie jajko, które było darmowym wzorem z VK (pobranym dawno temu). Haft wyszyłam na Aidzie 16 ct w kolorze białym, muliną DMC i Ariadną 2/6. 

Pracę wykończyłam w żółto-pomarańczowy papier ze srebrnym wzorem i jasnopomarańczową tekturkę pod złoty napis. Nie dodawałam żadnych więcej ozdób, bo papier jest bardzo ozdobny i każda dodatkowa ozdoba byłaby przesadą.

Moją kartkę wysłałam do Lidii :)


Otrzymałam także śliczną kartkę od Kasi :) Ten wzór jajka już od dawna za mną chodził więc niedługo pewnie będę robić zakupy u Igiełki :)


Chciałabym także tutaj złożyć wszystkim życzenia:

Zdrowia, szczęścia, humoru dobrego
a przy tym wszystkim stołu bogatego.
Mokrego dyngusa, smacznego jajka
i niech te święta będą jak bajka.

4 komentarze:

  1. Dziękuję za życzenia i Tobie życzę dobrych i spokojnych Świąt. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka, bardzo Ci za nią dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki. Piękne kartki 🤩 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń