Obserwatorzy

poniedziałek, 1 kwietnia 2024

Podsumowanie miesiąca - marzec

Kolejny miesiąc przeleciał nie wiadomo kiedy, ale pod kątem hafciarskim był bardzo udany. Głównym haftem w marcu był God Shed His Grace, bo zgłosiłam się do 30 Days Challenge, czyli zabawy w której przez 30 dni wyszywa się jeden haft firmy The Cross Stitch Studio. Nagrodą za udział w zabawie jest kupon zniżkowy na kolejny wzór filmy (zamiast 18 dolarów płaci się 13 za jeden wzór).

Kolejnymi ważnymi pracami w marcu był zimowy domek od Crocette a gogo, który skończyłam 20 marca oraz marzec z serii Joyful World. Chciałam także wyszyć więcej motywów na kartki, ale jednak na mniejsze prace nie miałam tyle czasu ile chciałam. 

W kwietniu planuję skupić się na wielu mniejszych pracach - do samplerowni, na kartki, do zabawy 1 rok w 12 częściach, wiosennym domku od Crocette a gogo, a także na zabawie od Barbara Ana Designs. Z większych prac oprócz samplera chciałabym wyszyć jak najwięcej w Tęczowej Róży, bo zostały ostatnie 3 kolory.

Łącznie w marcu przybyło 16 545,5 xxx.

 


Plan na marzec był następujący:

1) Choinka (2 motywy) - wyszyte

2) Tęczowa Róża (1 000 xxx) - zrobione

3) Pascha (1 motyw) - zabawa się skończyła więc nic nie zrobiłam

4) Wyzwanie roczne (3 395  xxx) - prawie, bo nie uwzględniłam, że w święta nie dam rady usiąść

5) 1 rok w 12 częściach (1 motyw) - zrobione

6) Od Wielkanocy do Wielkanocy (1-2 motywy) - zrobiony 1 motyw

7) God Shed His Grace (5 000 xxx) - zrobione

8) Primitive jajko (2 000 xxx) - tylko 383 xxx

9) Winter (skończyć) - zrobione

 

 Plan na kwiecień:

1) Choinka (2 motywy)

2) Wielkanoc (2 motywy)

3) Primitive jajko (skończyć i wykończyć)

4) Primitive owca (skończyć i wykończyć)

5) Wyzwanie roczne (2 716 xxx)

6) Tęczowa Róża (1 000 xxx)

7) 1 rok w 12 częściach (1 motyw)

8) Spring (1 000 xxx)

9) Barbara Ana Designs (wyszyć 2 części Portuguese Dreams)

3 komentarze:

  1. Wiesz co podziwiam Cię za to haftowanie i za te plany. Ja niczego nie planuję oprócz zabaw w których biorę udział. Poza tym nie wyszywam na lnie, oczy już nie te niestety i haftowanie tylko przy świetle dziennym.
    Oby ci się udały Twoje plany na kwiecień, szczególnie czekam na finał tęczowej róży !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń