Obserwatorzy

środa, 17 kwietnia 2024

Wyzwanie roczne - Modern Folk Embroidery "Four Seasons" (12-16)

Pora pokazać jak wygląda sampler od Modern Folk Embroidery, bo pojawiły się pierwsze dwa kolory i nastąpiło przewinięcie materiału. Przed kolorowymi napisami już trochę zaczął mi się ten sampler nudzić, ale po przewinięciu materiału nabrałam nowej energii. Poniżej zdjęcia z poszczególnych etapów.

W 12 tygodniu wyszywałam kolejne pojedyncze elementy - kwiaty i ptaki.


W 13 tygodniu skończyłam wyszywać pojedyncze elementy i zabrałam się za duży element na środku.


W 14 tygodniu cały czas wyszywałam duży element z wiosny, który jest mocno rozbudowany i musiałam przy nim się mocno pilnować, aby nie pruć co chwilę.


W 15 tygodniu wszedł pierwszy kolor razem z literką "w" z napisu "Winter". Zanim jednak zabrałam się za kolorowy napis musiałam wyszyć elementy z obszaru wiosny i uzupełnić część czarnych ramek, aby móc przesunąć materiał.


W 16 tygodniu zabawy przybył drugi kolor wraz z napisem "Spring". Tutaj widać jak różnie są cieniowane muliny, bo w zielonym kolorze jest o wiele dłuższe przejście jasnego koloru w stosunku do ciemnego. Musiałam nawet obcinać jasną nitkę, bo inaczej litera "i" także by była jasna i zlewała się z pozostałymi literami. 


2 komentarze:

  1. Fajny ten haft będzie. Napisy bardzo lubię wyszywać i fajnie że zmienił się kolor. Podziwiam cię nadal za wyszywanie na lnie.
    Powodzenia i mam nadzieję że nie stanie się UFOkiem .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda imponująco,będzie efekt bomba, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń