Obserwatorzy

czwartek, 11 kwietnia 2024

Jardin Prive "Au Fil Des Nichoirs" - RR

Kilka czy nawet kilkanaście lat temu na hafciarskich blogach i forach była bardzo modna zabawa Round Robin (RR). Zabawa polegała na wybraniu jednego wzoru i podzieleniu na kilka części (zależnie od liczby uczestników). Każdy uczestnik wyszywał pierwszą część wzoru na swoim materiale i odsyłał haft do następnej osoby. Osoby, które otrzymały materiał wyszywały drugą część wzoru i odsyłały materiał do kolejnego uczestnika itd. W ten sposób powstawało tyle prac ile było uczestników i każdy otrzymywał niezapomnianą pamiątkę - pracę wyszytą przez siebie i swoje koleżanki. Zabawa ta przestała być organizowana, bo z tego co wyczytałam na innych blogach nie wszystkie materiały wróciły do właścicielek. 

Teraz razem z Hafciarkami Wariatkami postanowiłyśmy we własnym gronie reaktywować tę zabawę. Zebrało nas się 12 dziewczyn i wybrałyśmy wzór Jardin Prive "Au Fil Des Nichoirs". Każda z uczestniczek wyszyje 1 domek wraz z otoczeniem i za rok powinnyśmy mieć piękne prace. Do przesyłki dołączamy 11 małych prezentów, aby po drodze każda z uczestniczek miała miłą niespodziankę.


Moja praca powstaje na lnie Newcastle 40 ct. Zastanawiałam się długo nad kolorem materiału, bo spodobał mi się ciemny szary, ale kilka uczestniczek wystraszyło się tak drobnych krzyżyków, a do tego na ciemnym materiale wyszywa się dość ciężko. Do wyboru miałam więc naturalny i błękitny Newcastle. Przez kilka dni przykładałam nitki do obu materiałów. Ostatecznie wybór padł na naturalny Newcastle, bo na nim ładnie wybijały się wszystkie kolory. 

Pierwszy miesiąc wyszyłam w dwa dni i jestem zachwycona tymi małymi krzyżykami. Na płotku dodałam swoje imię i na każdym kolejnym płotku będą imiona kolejnych dziewczyn. Niestety przed wysłaniem pracy zapomniałam zrobić dobre zdjęcie i mam tylko zdjęcie robocze, na którym słabo widać wszystkie kolory.


1 komentarz:

  1. Świetny ptasior. Naturalny len do wszystkiego pasuje. Już się nie mogę dodać czekać kolejnych części , jak na razie wyszyłam dwie .

    OdpowiedzUsuń