Obserwatorzy

niedziela, 21 kwietnia 2024

Od Wielkanocy do Wielkanocy II (1)

Bardzo się cieszę, że Kasia organizuje drugą edycję zabawy "Od Wielkanocy do Wielkanocy", bo bardzo ją lubię :) Mam nakupowane sporo kolorowych papierów w radosne wiosenne kolory specjalnie pod kartki wielkanocne. W poprzednim roku, dzięki udziałowi w dwóch zabawach, mam więcej kartek niż potrzebowałam. Dlatego w tym roku mogę trochę luźniej podchodzić do zabawy i szykować po 1 kartce lub wyszywać ozdoby na plastikowej kanwie.

W pierwszym miesiącu zabawy wyszyłam dwa urocze wzory od Durene Jones (z gazetki Cross Stitcher), które wyszywało się bardzo przyjemnie. Prace powstały tak szybko, że nawet przez chwilę myślałam, czy ich nie wyszywać przez cały rok. Myśl ta była kusząca, bo w poprzednim roku do zabawy wyszywałam wzór Jajko-zygzak, ale szybko odrzuciłam ten pomysł. Rok temu taki pomysł był sensowny, bo brałam udział w dwóch zabawach i w drugiej wyszywałam inne wzory. W tym roku jest tylko jedna wielkanocna zabawa i ograniczanie się do jednego wzoru szybko by mnie znudziło.

Hafty powstały na różowej Aidzie 20 ct, 1 nitką różowej Ariadny. Obie kartki wykończyłam różowym papierem i różową bazą pod srebrny napis. Do wycięcia otworu na haft użyłam owalnego wykrojnika, bo wykrojnik w kształcie jajka był za mały i nachodził na dolną część jajka.



4 komentarze:

  1. Fajne te zające i super kartki z nimi powstały, Fakt nie trzeba wielu dodatków, bo haft się broni sam. Podziwiam za wyszywanie na kanwie 20 ct , ja bym już chyba nic nie widzała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kartki powstały, chociaż różowy tak się trochę nie kojarzy z Wielkanocą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te hafty zajączków są super, ja w zeszłym roku wyhaftowalam wszystkie i w tym też do nich wrócę. Karteczki wyszły ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kartki. Chwile mnie nie było i przegapiłam start nowej edycji.

    OdpowiedzUsuń