Obserwatorzy

sobota, 26 października 2024

Konkurs z domkami (1)

Konkurs z domkami to przedostatnia zabawa na Samplerowni w tym roku. Ponownie było ograniczenie do liczby prac - tym razem dwóch, w których należało wyszyć minimum 1 000 xxx. O ile z wyborem pierwszego wzoru do haftu nie miałam problemu (problemem było zaczęcie haftu), tak przy drugiej pracy nie mogłam się zdecydować co chcę wyszyć. 

Standardowo do zabaw na Samplerowni staram się wybrać prace z stylu primitive lub sampler. Bardzo pomocne są tu moje gazetki z Just Cross Stitch oraz coraz liczniejsza kolekcja wzorów. Tym razem jednak miałam duży problem z wyborem wzoru do zabawy, bo nie chciałam dużej pracy, a taką która jest niewiele powyżej limitu. Po licznych dylematach postawiłam na mały wzór od The Prairie Schooler (book 156), bo chciałam się skupić na większych haftach. 

Dzięki temu, że wybrałam tak mały wzór (tylko 1 057,5 xxx) to zabrałam się za niego szybciej niż za domek z borówkami, który naszykowany jest już od połowy sierpnia. Dzięki temu praca z domkiem halloweenowym zamiast numeru 2 ma numer 1, bo po prostu szybciej się wyszyła :)

Kolorowe elementy haftu wyszyłam 1 nitką Ariadny i Anchora, a czarne elementy 2 nitkami DMC. Praca powstała na lnie od Biotextil i została wykończona w czarny filc. Pomiędzy kawałki filcu włożyłam watolinę i wszystko zszyłam. Dodałam także czarny chwost na środku pracy.


2 komentarze:

  1. Wszystko przemyślane - wyszło idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domki lubię wyszywać, ale na len się jeszcze nie zdecydowałam. Fajna praca wyszła, rewelacyjna jest ta zawieszka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń