Obserwatorzy

piątek, 18 października 2024

Wyzwanie roczne - Modern Folk Embroidery "Four Seasons" (37-)

W 37 tygodniu haft powstawał na ostatnią chwilę i gdy chciałam się nim pochwalić to okazało się, że grupa, w której było organizowane to wyzwanie została usunięta. Na ten moment nie wiadomo co dalej z zabawą, bo grupy nie ma, ale ja i tak postanowiłam trzymać się jej zasad, bo chcę mieć kolejny haft ukończony w tym roku. Dlatego mimo wyszywania na ostatnią chwilę dokończyłam rozetę w części jesieni, wyszyłam część czarnych ramek, aby móc przesunąć haft na ramie i zabrałam się za początek napisu "Summer". 


W 38 tygodniu ukończyłam napis różową cieniowaną muliną DMC, wyszyłam kilka drobnych elementów lata i zabrałam się za czarną ramkę wokół lata.


W 39 tygodniu przyszła pora na wyszywanie napisu "Autumn" - idealnie na rozpoczęcie kalendarzowej jesieni :) 


W 40 tygodniu przewinęłam materiał i zabrałam się za wyszywanie dużego motywu z kwiatami, który jest w lecie. Dzięki dużej liczbie krzyżyków koło siebie udało mi się limit wykonać w jeden wieczór.


W 41 tygodniu nadal wyszywałam kwiaty i wazon, które są ostatnim elementem lata. Zostało dosłownie kilkanaście xxx w lecie i w następnym tygodniu przechodzę do pozostałych elementów jesieni.


W 42 tygodniu zabrałam się za winogrona, które są ostatnim elementem jesieni.


2 komentarze:

  1. Karolinko skończ ten haft nawet jak grupy już nie ma . Mam nadzieję że masz wszystkie części. To będzie super obrazek jak go skończysz. Póki co tek Iskierka pisze lecić jak burza i nie odkładaj go !! Powodzenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń